Hit Makers: چرا چیزها محبوب می شوند
کیمیاگری بازدیدهای فرهنگ پاپ در این رساله جذاب در مورد جلب توجه کمی علمی تر می شود. تامپسون، ویراستار آتلانتیک، به درون کیسهای از اسرار میپردازد – چه کسی تصمیم گرفت که کدام نقاشان امپرسیونیست بزرگترین هستند؟ چرا Cheers گرفتار شد؟ چگونه Fifty Shades of Grey تبدیل به یک فروشنده بزرگ شد؟-و فرمولی قابل تشخیص (اگر نه همیشه قابل تکرار) پیدا کرد. او معتقد است که بخشی از معادله، تعادل مغز بین نئوفوبیا و نئوفیلی است: انسانها دوست دارند الگوهای آشنا و آرامشبخشی را از موقعیتهای بدیع (اما نه خیلی بدیع) بیرون بیاورند که علاقه ما را به رسانهها به همان اندازه فیلمنامهها و ملودیها برمیانگیزد. (موشهای آزمایشگاهی مجذوب ساختار 40 آهنگ برتر آیه، آیه، کر، آیه، کر، پل میشوند.) سایر عواملی که او به آن اشاره میکند، قرار گرفتن در معرض محض است – ساینفلد در زیرزمین رتبهبندی به سر میبرد تا زمانی که درست پس از برنامه بسیار محبوب Cheers دوباره برنامه ریزی شد. و در نهایت بیننده ای پیدا کرد – و گرایش لمینگ مانند ما به دوست داشتن هر چیزی که قبلاً محبوب است. تامپسون یک تور آرام و سرگرم کننده از روانشناسی شناختی و اجتماعی پشت ترجیحات ما به خوانندگان ارائه می دهد، از دکترین کهن الگوهای داستانی جوزف کمپبل به نظریه آشوب می پردازد و آن را در یک تحلیل هوشمندانه از چگونگی فناوری رسانه (مانند آهنگ خنده و موارد مشابه) قاب می کند. دکمه) به طور مداوم طعم ها را بازسازی می کند. این یک برداشت سرگرم کننده و قابل تامل در مورد چرخش های عجیب ثروت فرهنگی است.
کتاب Hit Makers رمز محبوب شدن
نویسنده : derek thompson
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.